Kundportal – brfmolnet.se

En kundportal som används är bra!

Därför har vi fokuserat på att den ska vara enkel att använda, okomplicerad, ,snabb, lättillgänglig, dvs funkar även bra på mobilen. Mobilen har ni i styrelsen alltid med er i vardagen, jobbet och på styrelsemöten. Det ger snabba svar när ni behöver det.

Här får ni svar på era vanligaste frågor och besvarar 90% av era frågor.
De övriga 10% löser vi genom att prata med våra kunder. Vi ser det som positivt att vi får prata med våra kunder och ger en personlig kontakt!

Exempel på vad som finns för närvarande (fler tjänster kommer fortlöpande):

Ekonomi

  • Resultat och balansrapporter, med möjlighet att direkt klicka vidare för att få mer information vad de olika posterna innehåller. Ger en naturlig arbetsprocess 1) man får en översikt 2) ser vad som verkar avvika 3)klickare vidare för att se vad det innehåller. Inga omvägar
  • Restlista – här ser man vilka som inte har betalat i tid.
  • Leverantörsbetalningar – vilka är de senaste?
  • Huvudbok/dagbok
  • Transaktioner – här kan ni söka över många år, t ex vad har vi betalat till en leverantör de senaste åren? Avgränsa med grupp – t ex alla reparationer, konto över många åren, eller vill se vilka olika konton ett verifikatid har bokförts på 

Lägenhet

  • Restlista
  • Inre fond
  • Pantförskrivningar
  • Medlemsförteckning
  • Lägenhetsförteckning

Filarkiv

  • Dokument tillhörande er brf – här kan ni eller vi ladda upp olika dokument som tillhör föreningen, t ex stadgar, årsredovisningar osv. Ni avgör själva
  • Blanketter & mallar från Götalands Fastighetsförvaltning

Avtalsförteckning

  • Här kan ni ladda upp era avtal och följa upp dem, så ni inte missar när de går ut. Att missa att säga upp avtal innebär en stor kostnad för er